Inkoop, een nieuw paradigma
Inkoop, een nieuw paradigma
Ontwerp:
Omslag
In opdracht van:
Sdu uitgevers, Den Haag
Inkoop maakt een ongekend snelle ontwikkeling door. Pioniers betreden ongebaande paden en ontdekken steeds nieuwe kansen. Inkoop, van oorsprong een ervaringsvak, komt ook conceptueel tot ontwikkeling. Dit boek wil inkoop uit zijn functionele isolement halen en tot een volwaardige partner in business laten uitgroeien. Inkoop, een nieuw paradigma richt zich op hen die richting en leiding geven aan inkoop. En op hen die onderweg zijn naar die positie. Wie meer van inkoop wil begrijpen, kan niet om dit boek heen.
Gerco Rietveld was oprichter en directeur van het eerste inkoopadviesbureau in Nederland. Eerder had hij bancaire functies bij NMB Bank en gaf hij leiding aan concerninkoop van ING Groep. Tot 1 juni 2010 was hij strategy consultant bij advies- en onderzoeksbureau Significant. Sindsdien is Rietveld werkzaam als zelfstandig strategist en werkt hij bij Menzis als adviseur van de directie.
ISBN: 978-90-12-58124-0